Post by tratiphsalwyny on Mar 5, 2022 15:16:14 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa monia tokeneita ▞▞▞
▞▞▞ Defense Zone 3 HD 2022 version ▞▞▞
AINOA syy, miksi merkitsen sen 3:lla 5:n sijaan, on "helppo" ei tarkoita helppoa. Helppo = vaikea, keskitaso = mahdotonta ja vaikea = vihaat itseäsi! Rakastan mekaniikkaa. Rakastan grafiikkaa. Rakastan pelin tunnetta. Se on vain TAPA intensiivistä olla rento peli, ja sitä nämä tornipuolustuspelit mielestäni ovat. On aivan liian turhauttavaa jatkaa pelaamista, kun olet aallolla 19 ja kuolet, etkä ole vain asetettu oikein. Sitten, sinä Obi Wan, ulkoasu ja siinä ei ole enää samaa spontaania iloa kuin silloin, kun et tiennyt tarkalleen, kuinka he olivat tulossa.
Paras tornipuolustus, jota olen koskaan pelannut! Offline-vaihtoehto olisi hieno
Ok
Defense Zone 3 HD 策略 ucd
Aloitusohjeet eivät ole selvät, mutta hyvä peli, kun pääset liikkeelle
Huomasin, että kartta ei vedä sinne minne haluan rakentaa tornin (torni jo sormenpäässä). Sen sijaan minun täytyy mennä paikalle ennen tornin istuttamista. Se olisi mahtava korjaus.
Se oli kunnossa ensimmäiset kaksi kierrosta, itse asiassa se oli todella hauskaa! Mutta tietysti sen jälkeen peli ei reagoinut ja lakkasi toimimasta kokonaan. Tämä kertoo minulle, että ohjelmassa on virheitä, joten poistin sen heti!
Peli on rikki, käytin anti-ilmalaukaisuja ja ne maksoivat, mutta silti hävisin normaalitilassa tasolla 2
Viimeiset vaiheet ovat mahdottomia suorittaa, ja ellet suorita niitä, uusia vaiheita ei voida avata. Se on umpikuja tässä pelissä.
Mahtava futuristinen tornipuolustus! Hämmästyttävä grafiikka ja realistisuus nopealla tahdilla ja massiivisilla vihollisaaloilla.
Ultrakova ja erittäin pitkä 20 aalto jopa tasolla 1-2 😅
sovellus pakottaa käyttäjän kestämään 30 sekunnin mainoksia. liian paljon. En välitä kuinka hyvä peli voi olla... se imee kuolleita karhuja.
Intensiivinen peli ja äänet! Liitä se isoon televisioon ja stereoon, jos haluat täyden kokemuksen
1.) Jos minun on maksettava vain pelatakseni tornipuolustuspeliä, jossa yritys ja erehdys ovat vakioita, minun pitäisi olla miljonääri. 2.) Tyhmästi käyttämäni 5 taalaa eivät toistu, kun poistan asennuksen 3.) Se ei ole niin hienoa joka tapauksessa, varsinkin kun se on kuinka kallis.
Minulla oli hauskaa ja grafiikka on mukavaa matkapuhelimelle. Kuten kaikki erilaiset tornien ampumisvaihtoehdot.
👍👍
häiriöt ja pysähtymiset tiellä 15, kohtaus 2
Jos haluat suorittaa jokaisen tason, sinun on maksettava, enkä pidä siitä.
Syö akun nopeasti. Vaihtaminen ilma- ja maapuolustuksen välillä on syy, miksi poistan asennuksen. Liikaa klikkausta..
Hyvä peli ja grafiikka, mutta sen pelaaminen on vaikeaa ja kestää kauan jokaisessa pelissä
1. Auto-helfiren painaminen niin monta kertaa ei ole mukavaa. Tarvitsee vaihtoehdon autohellfire aina valitaan kuten (lähin poistumista), jotta se voidaan valita automaattisesti. 2. Päivityksen painaminen niin monta kertaa ei ole mukavaa. se tarvitsee automaattisen päivityksen, kun rahat ovat saavuttaneet hinnan. 3. Liekinheitin ei skaalaudu, ja sen myyminen joka kerta ei ole mukavaa. Saat sen toimimaan pakkasella.
Olen rakastanut tätä peliä siitä lähtien, kun läpäsin ensimmäisen pelin sinä päivänä, kun hän julkaisi sen kanssa. En ole vielä oppinut niistä yhtäkään. Voin voittaa kaikki 3 peliä, mutta sinun tarvitsee vain menettää keskittymiskyky 3 sekunniksi, laittaa siipiase tai olla osumatta helvetin tuleen oikeaan aikaan ja olet paahtoleipää. Voi toki, voit voittaa pelin, mutta tavoitteena on nähdä surkeat pisteet vähimmällä määrällä laukauksia tai käyttämättä hellfirea tai muita keksimiäsi muuttujia. Jatka samaan malliin.
Defense Zone 3 HD Strateške igre fxv
Miksi tämä peli ei näy Redmi Note 8:ssa? Loistava peli tykkäsin siitä täysin. 😀
Paastoaminen on vaikeaa, koska he haluavat sinun maksavan.
Defense Zone 3 HD 策略 ucd
Melko siisti aloitti juuri sen pelaamisen yrittäessään päihittää ensimmäisen Master-tankin.
Peli on aluksi hauska adjektiivi, mutta siitä tulee todella tylsää, jos haluat avata kaiken
Yritti tykätä. Näyttää terävältä, mutta ei välittänyt pelaamisesta tai käyttöliittymästä. Olen suuri tornipuolustuksen fani, mutta tämä oli toistuvaa ja jauhavaa. Ei aavistustakaan mitä tornit tekevät ennen kuin asetat ne. Peliä edeltävä sijoitus johtaa sinuun poistorangaistuksen väärästä sijoituksesta. Tornien hienovarainen sijoitus maastosta johtuen. Enemmän turhauttavaa kuin hauskaa. Asennus poistettu parin päivän kuluttua.
viimeksi hahmotetulla tasolla 15 ei ollut energiaa eikä hän kuollut.
Tämä peli on aivan liian HARD taso yksi helpolla on lähes mahdotonta voittaa ÄLÄ PELAA TÄTÄ PELIÄ.....suunnittelu on siistiä...luulen.....muuten kuin se on perseestä.
Tämä peli on täydellinen, rakastan sitä, ehdotan, että pelaat sitä ehdottomasti ja tulet rakastamaan sitä
Peli lukittuu jatkuvasti valikkoon itsestään. En voi palata peliin ollenkaan.
Defense Zone 3 HD 策略 ucd
Yksi parhaista puolustuspeleistä, joita olen pelannut tähän mennessä. Se on haastavin jokaisella pelaamallasi tasolla.
Zooba: Zoo Battle Royale Game پرتحرک ahow
Sovelluksesi pysyy tyhjänä, kun näytät mainoksia pisteeseen, jota en enää voi pelata.
Käyttöliittymä on yli tyhmä. Slottien sijasta niissä on ruudukko. Voit rakentaa mihin tahansa verkkoon. Super siisti. Paitsi missä et voi ja missä et voi, on huonosti määritelty. Ei siistiä. Tornien istuttamisen ja parantamisen sijaan käytät koko ajan toimivien paikkojen etsimiseen. Kun vihdoin löydät paikan, mikä tahansa liike saa sinut takaisin miinukselle ja aloitat alusta, kun vihollinen hyppää nauraen. Ja tornit sulavat taustalle, joten et löydä niitä korjattavaksi. Ontuva.
Katson vyöhykettä 4, mutta vyöhyke 3 erittäin kovaa ja erittäin hidasta rahaa tai päivityksiä, tee vyöhyke 4 tai helppoja tasoja.............
Minulla oli tapana pelata Robo Defense -peliä, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran, se oli VUOTTA sitten... Yhtäkkiä halusin pelata uudelleen, ja Defense Zone näkyi jatkuvasti samanlaisena/suositeltuna suosittuna pelinä, joten yritin sitä. Toistaiseksi se on täsmälleen kuten Robo Defense, vain 1000% parempi! Erittäin koukuttava ja erittäin hauska strategioita! Hienoa työtä kehittyvälle tiimille!
Näytä hauskalta, mutta et näe, mihin asetat tornisi tarkalleen, koska ne ovat aivan sormiesi alla. Jos ne olisivat vain yläpuolella, se olisi hienoa
Rakastan edelleen tätä peliä. Ihmeellinen tornien puolustuspeli, jossa on todellisia haasteita ja suuri määrä torneja, päivityksiä ja tukivaihtoehtoja. Kiitos paljon vaivannäöstäsi ja pelin kehittämisestä.
Hauska peli, mutta vaikeus kasvaa eksponentiaalisesti, vähän mainoksia ei ollenkaan, on fantastinen, mutta häviäminen parhaimmista yrityksistäsi huolimatta, kun otetaan huomioon vastustajasi ajoneuvojen panssarimäärän lisääntyminen, joka tuhoaa yhden tai useamman ihmisen. pomot, jotka imevät niin paljon vahinkoa jopa lvl 4:llä ja 25 WAVES OF EMIES:llä, voit silti hävitä, se on epätasapainoinen ja vaatii työtä, jotta voin ladata uudelleen.
Minulla ei ole mitään erityistä ongelmaa Adsin kanssa, mutta tässä tapauksessa ne tekevät pelistä pelaamattoman, ainakin minulle. Ennen kuin aloitan pelin, minun on katsottava koko mainos, jota ei lopulta voi sulkea, koska X on täysin näytön ulkopuolella, enkä voi tehdä sille mitään. Jos suljen koko ikkunan ja käynnistän pelin uudelleen, prosessi alkaa uudestaan ja uudestaan... Asennuksen poistaminen lopullisesti.